THE BUSINESS OF OLYMPIC GAMES SPONSORSHIP
The Business of Olympic Games Sponsorship, takes a historic look at the relationship the business community and the Olympic Games have maintained from ancient times until today. A significant portion of the book is dedicated to the ripple effects the Athens 2004 Olympic Games have on Greece, with detailed accounts of the Games’ financial figures, the Athens 2004 Organising Committee’s marketing programme, the business opportunities that emerged as a result, and the related activities of companies and organisations.
20,00€
*Για την ολοκλήρωση της αγοράς θα ανακατευθυνθείτε στο site της Νομικής Βιβλιοθήκης
- Ημερομηνία έκδοσης: Ιανουάριος / 2004
- Εκδότης: Εκδόσεις Κέρκυρα
- Γλώσσα: Αγγλικά
- Σελίδες: 264
- ISBN: 978-960-8386-06-3
- Τύπος εξώφυλλου: Σκληρό Εξώφυλλο
- Μετάφραση: Gourntis Kalliope